Grattis Hilma 2 år!

image42

När jag skulle göra grattis kort till Hilmas 2 års dag hade jag bestämt mig för att frångå prinsess temat en aning, vet inte varför, men var väl lite less på alla söta prinsess stämplar kanske. Detta blev i alla fall resultatet. Bokstäverna är min QC favorit Katie. Blomman är en punch jag lånat av syster, jag har gjort sk goose bumps på blomman med QC och enamellat (heter det så Helena?) den. En ny teknik som syster lärde mig, man stämplar med genomskinlig VersaMark waterstamp och häller sedan på pulvret och värmer. Vill man ha ett tjockt lager kan man fylla på med mera pulver i omgångar. De små alien gubbarna är dize från QC. Bradsen tror jag kommer från Panduro.

ps jag lovar att kvalitén på bilderna blir bättre ... jag blev ju av med kameran vid inbrottet så flera av korten är tagna med min antika digital kamera som har typ 2 megapixlar ... så bildkvaltién suger (som Ludde skulle ha sagt), men som sagt, håll till godo det blir bättre /kram Milla

Kommentarer
Postat av: Ninni

Detta känner jag oxå igen. Det fick jag minsann vara med när du gjorde. Det är väl lite historiskt va? Ditt första Knapp-kort va???

2008-04-23 @ 03:23:44
URL: http://madebyhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0