Pysselblogg....

Hej,
Har ju på äldre dar (:-D för visst är jag gammal) äntligen skaffat mig en hobby. Kanske först nu jag har tid och råd med en, för det är ju såklart inte den billigaste hobbyn jag hoppat på såklart.... scrapbooking eller skräpbocking som vissa kallar det. Men jösses så kul det är. Tänkte använda detta blogg utrymme för att lägga ut bilder på sånt jag skapat för att jag och mina pyssel vänner både här i Belgien och i Sverige ska kunna ta del av sånt jag gjort. Innan har vi mailat bilder på våra alster till varandra och det tar ju en massa tid.... Hoppas ngt kan ge inspiration eller kanske jag kan få tips av dig att utvecklas. Nåväl håll till godo...

kram Pyssel Milla

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Milla!

Jag hittade dig allt. Skynda dig att lägga ut allt fint nu som jag inte sett. Kramar// Helena

2008-04-02 @ 22:18:52
Postat av: Hej Milla!

Vi ser vem som först får upp bilder - deadline imorgon eller hur!?!

Kram Åsa

2008-04-03 @ 20:27:18
URL: http://www.enpysselmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0