Bokmärke....



Tänkte jag skulle pyssla några bokmärken.... bra att ha liggandes för att ges bort ihop med en bra bok. Köpte ju en laminerings maskin för ett tag sen, så jag laminerade bokmärken för att det skulle bli lite mer tåligt. Upptäckte dock att dymo bokstäverna inte tålde värmen från laminerings maskinen, men det var ju bara att sätta dit nya remsor utanpå plasten sen. Baksidan har jag inte fotat men det är ett görn papper med prickar på.... Stämplen är från min favorit... Hänglar och stänglar, pilen en är rubon.
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Har frågestund i min blogg så ställ gärna en fråga :)

2008-08-12 @ 13:45:41
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jätte söt! Jag får nog gå en distress-kurs hos dig tror jag! Jag har fullständigt tappat tekniken. Målade ett par motiv senast idag, men det blir inget bra. Tycker bara att pappret suger upp färgen så fort och så blir det alldeles förstört av vattnet. Fast jag numer målar på fotosidor som du tipsade om..... Du målar iallafall jätte fint.



Miss YOU!!!

2008-08-12 @ 22:14:38
Postat av: Ninni

Glömde en sak.... Vet du vad? Du har ju glömt att lägga in din allra första LO du gjorde. Den med Elliot. Gör det vid tillfälle så ska du få en rolig kommentar av mig ;-)

2008-08-12 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0