Fiska krabba....



Bara älskar det här fotografiet som jag tog på min familj i somras när vi fiska krabba på Koster. Kände direkt att jag ville ha en rätt opyntad LO med en enfärgad bakgrund för att mer ha fotot i fokus. Jag inspirerades av en LO i näst sista numret av Scrapping mm.



Ville på med en massa journaling och då passade ju bubblan bra. Den gjorde jag med en gammal hederlig passare och linjal. Först testade jag att måla med akrylfärg under där bubblan skulle vara, men det blev inte så bra så det gick bort.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Som sagt, fullkomligt älskar denna LO! Den är så perfekt i färgerna och så välbalanserad. Mitt projekt idag är att oxå lifta denna. Risken är att jag blir missnöjd när den inte blir lika fin som din. Har Leia iknät hon vill visst säga nåt - rffffffek k k 0000000000000..,,.,..,,,,..,.,.,,,,,,,,,,,,nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhn v



Japp, hoppas att du fattar når ;-) Men du är väl en expert på att förstå små barn vid det här laget.



Kramar från oss!

2008-08-30 @ 09:50:55
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0