Glad sommar fröken!



Hemma igen efter en fantastisk sommar i Sverige. Snart kanske det blir tid för lite pyssel igen.... ska bara tvätta, packa upp, plocka i ordning, leka med Vilgot, tvätta lite till, handla osv osv först.... men sen så. Så länge bjuder jag på lite pyssel jag gjorde innan sommaren och så småningom lite pyssel från veckan jag bodde hos syster Helena i somras, för då skapades en del.... (kika in på syrrans sida så får ni se hur duktig hon är www.madebyhelena.blogg.se)



Ett kort jag gjorde till Wilmas fröken på skolavslutningen. flickan, trädgårsverktygen och den lilla växten är alla stämplar från Hänglar. Glad sommar stämpeln är från Pysselmyran.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gud vad fint kort!!!



Miss YOU!

2008-08-12 @ 14:34:30
Postat av: Ninni

Men herre jösses vilket fint kort! Blev helt kär i det! Det var så gulligt med det där små bladen du ritat som ram. Tänk va en sån liten detalj kan göra. Åh, så målar du så fint! Nu fick jag en liten nytändning att göra motivkort, har legat lite lågt med det ett tag. Tack för inspiriationen och TACK för alla gulliga kommentarer på min blogg!



Puss puss

2008-08-12 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0