Leka TITT UT med mamma!



Det här härliga fotot har jag tagit på Vilgot när vi satt och åt sen middag på Mc Donald´s i Skärholmens centrum. Jag kämpade (som texten anger) tappert för att få Vilgot att sitta kvar i stolen..... genom att leka titt ut med happy meal kartongen. Det funkade!

Blomrankan är en mix av blommor jag klippt ut från ett papper och blommor jag har stansat ut med punch och satt dubbelt i olika färger. Titt Ut har jag ritat av från ett chipboard alfabet som jag sedan har gett en omgång med goosebumpen. Jag har försökt att återge mönstret med cirklar, blommor och gröna streck från det mönstrade pappret lite här och var i layouten. Plockade upp de lite djärva färgerna gult, orange och grönt från kortet.

   

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj, oj, oj vad du jobbade med den här. Och det syns verkligen. Den ser så välarbetat ut! Å, så kommer du väl ihåg att du impade på mig med ditt färgval här. Knallgult, grönt och oranget. Du är cool!!!

2008-08-15 @ 14:14:57
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0