Mina pysselungar...


Ludvig har ju alltid älskat att pyssla, långt innan jag började....

I somras tillbringade jag och alla barnen en vecka hemma hos min lillasyster Helena och hennes dotter Leia (pappa Jon var på Öland och jobbade). Guuud så mysigt vi hade. Många barn att ta hand om, tvätt, badning, matlagning och allt det där, men vi hann ändå med en massa mys, umgänge och PYSSEL. En av dagaran skulle det bli regn så då hade vi bestämt i förväg att vi skulle pyssla med barnen. De var nämligen lite avis på att jag och Helena tillbringade kvällarna med att scrappa utan dem. Sagt och gjort, vi åkte till Panduro där barnen fick välja ut lite papper och deckorationer.

Det blev en riktigt lyckad scrapping dag, vi passade på att pyssla medan Leia och Vilgot sov middag.

  
Några av Luddes alster.....


Stolt Wilma som har gjort sin allra första Layout

Moster Helena guidade Wilma när hon skulle göra sin första Layout. Motivet blev kusinen Leia såklart. Tror nog Wilma fick mersmak av detta, så jag hoppas jag får en scrapping kompis på allvar framöver. Har köpt på mig lite deckorationer på rean så de ska få scrappa på riktigt.


Kolla in så duktig hon är min tös

Även Elliot tyckte det var jättekul att pyssla. Han gjorde ett så fint kort till sin kompis Linus som vi sen postade. Gissa om Linus blev glad :-)


Stolt kille


Fina kortet till bästa kompisen...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är helt fantastisk! Vad fint ni har gjort!

2008-08-13 @ 20:37:27
URL: http://enpysselmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0