Stunder av LYCKA!

Syster Helena och jag hade flera mysiga pysselkvällar tillsammans när jag och barnen var på besök. En av kvällarna bestämde Helena och jag att vi skulle testa att scrappa från en skiss. Jättekul... det var första gången jag scrappade utifrån en skiss. Så roligt att se hur olika de blev.... systers resultat kan ni se här: http://madebyhelena.blogg.se/2008/august/scrappat-efter-skiss.html#comment



Detta kortet tog jag på Ludvig när vi var hos farfar två veckor tidigare. Ludvig är enormt förtjust i farfars katt Morris. En av kvällarna satt han länge och gosade med Morris i famnen... som han njöt.
Jag har använt tre olika mönstrade papper av olika tillverkare men samma nyans. De grå pilarna har jag klippt ut på fri hand. "Stunder AV" är bubble stickers från Panduro och LYCKA är QC alfabet Katie.

  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är verkligen ett proffs! Nu vill jag hem till min skrivare och min pyssellåda.

men helst av allt vill jag ju åka till Belgien och scrappa med dig!

2008-08-15 @ 13:13:51
Postat av: Ninni

Jo, Milla det var ju det jag skulle säga.... Ser du inte några likheter mellan denna och din allra första LO du gjorde??? De är visst skapade efter samma skiss tror jag. Lite roligt att du gjort två LO´s efter samma skiss utan varken veta om det eller märka det. Tokigt!

2008-08-15 @ 14:18:31
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0