Almanacka!

Har pysslat ihop en blädder almanacka som Daniel ska få i julklapp. Tanken är att han ska ha den på sitt skrivbord på jobbet. Tänkte skriva i vänner och familjs födelsedagar så har Daniel en bra hjälp att komma i håg dessa.


Maj måndad, Vilgot fyller år...

Det var himla enkelt för varje sida sitter i en platsficka som bara är att dra ur och sen är det en tom vit sida att pyssla loss på.


Januari... "Söta tomtar" Gott Nytt År


Februari "Four shining stars..."


Mars , ett foto från vår skidvecka i Italien, Livingo i år....


April, foto från fotografbesöket


Juni, en bild på mig och småkillarna efter ett dopp i farmors pool


Juli, barnen på Tom Titts i somras


Augusti, En bild som jag bara älskar, tagen på Koster i somras


September, barnens skolfoton


Oktober,


November,


December, bild tagen innan luciafesten förra året


Jag har endast använd spillbitar när jag har gjort almanackan, passade perfekt när den är så liten.

Kram och God Jul
/Milla

Kommentarer
Postat av: Tania

Vad duktig du är. Jätte fina kort.

Hoppas att ni har det bra, men flyttar hem till Mantorp igen, tänker mycket på er och våra mysiga frukostar vi hade.



Kram Tania

2008-12-17 @ 19:36:01
URL: http://www.familjenlinder.se
Postat av: Helena

Åh, så fin den blev syster. Tänk vad glad Daniel ska bli över den. Kan man få en mer personlig och arbetat present? Nä, jag tror knappast det. Ångrar mig som tusan att jag inte köpte en likadan :-(



Nu är det bara några dagar kvar tills vi ses :-o

Tjohoo!!!



Kram // Helena

2008-12-17 @ 21:46:43
Postat av: Åsa

Shit vilken fin! en sådan vill jag också pyssla. vart köpte du den?

Grattis grattis på födelsedagen !!!



Åsa

2008-12-19 @ 12:58:24
Postat av: Angelica

Jättefint! Daniel måste ha blivit mäkta glad över den!

2008-12-28 @ 13:42:55
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0