Glad Påsk!

image46

image47

image48

image49

image50

image51

Kommentarer
Postat av: Ninni

Dessa känner jag igen! Jätte fina! Kanske ska försöka ta mig lite pysseltid ikväll och slutföra tre av de projekt jag har halvfärdiga. Kanske kan införskaffa mig lite inspiratione från senaste Scrapbooking mm som jag köpte igår.

Kram kram

2008-05-06 @ 13:12:04
Postat av: Lillsyrran!

Hej Milli!

Saknar er också - MASSOR! Satt på pendeln hela vägen till jobbet och tänkte på dagarna vi haft tillsammans. Å nostalgisk som man är så blir man ju lite ledsen. Varför går tiden så fort när man inte vill??
Kramar Helena (pyssla på med dina LO`s nu så du intee tappar tempot.)

2008-05-21 @ 00:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0