Lite gammalt....

Grattis Filippa.....

image73

Detta kort gjorde jag till min vän Åsas dotter Filippa när hon fyllde sex år i december.
Stämplen är från Pysselpassion, grattis är QC Katie och blombladen är en punch. Målade flickan precis i början av min distress karriär.... kan ju faktiskt se själv nu att jag har utvecklats lite grann på den fronten i alla fall ;-). Lite kul att kika på sina tidigare alster och se hur  man ändrar stil.

God Jul :-D

image74

Ett julkort som jag fotade med den gamla kameran så det kom inte med bland de första korten.....
Både God Jul och Gott nytt år stämplarna är från Panduro, de var i ett och samma set. Hjärtat är en QC dize.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja, god jul då!

2008-05-28 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0