TITTA pippi...




image66

En LO med Vilgot och änderna. Fotot är taget förra sommern när vi var i Gamleby utanför Västervik. Det bodde en and familj i vassen precis framför vår husvagn som brukade komma och hälsa varje morgon. Vilgot som då var ett år gammal och ännu inte riktigt lärt sig att gå var såklart stormförtjust över detta. "Titta Pippi" skrek han när han såg dem... 
TITTA har jag skrivit med klistermärkes alfabet och fäst på vanliga pappers blommor. Hjärtat är en sån chipboard som jag ritat med vit penna kring. Även den bruna fotomattan under kortet har jag ritat på med vit penna. Pilen som pekar på PIPPI är en rub on.
 
 

Pippi är skrivet med foam thickers. På fotot har jag gnuggat fast en rub on och satt i strass pärlor i blommorna. Jag har plockat upp prick mönstret i pappret och fortsatt det på fotot med brads.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är så imponerad!
Måste också blir ett LO proffs som du!

2008-05-25 @ 20:57:27
URL: http://www.enpysselmamma.blogg.se
Postat av: Ninni

Åh, vad jag gillar den här. Måste nog köpa ett nytt av detta papper, det är så somrigt. Tog en helt underbar fotoserie på Leia i söndags när hon sitter på trappen till altanen och äter russin. Så söt i sin solhatt i solskenet. Kanske kan knåpa ihop en LO med detta papper?

Massa kramar // Heléna

2008-05-28 @ 00:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0