Grattis Ludvig 11år!





På söndag fyller min största kille (eller fiss som det uttalas på franska) 11 år :O helt otroligt, hur fårt har det inte gått dessa elva åren. I dag efter att första chocken lagt sig sedan min syster Helena heeeelt oväntat dök upp utanför min dörr så pysslade jag detta kort.

Rubriken "Grattis" har jag ritat själv med tuschpennor, ska föreställa graffitti. Skylten har jag satt på 3D kuddar. I höger kanten har jag gjort hål och inne i kortet har jag satt ett rött papper så när kortet är stängt så ser man det röda igenom hålen. Det är lite svårare att scrappa "coola" kort till stora killar, men jag tycker jag lyckades rätt bra.

Nu ska jag njuta av att ha min syster här och det lär nog bli lite mer alster att visa här på bloggen antar jag....

kram Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0