Min allra första LO!



Tänkte jag skulle visa min allra första LO som jag gjorde för ca ett år sedan. Ville testa att scrappa på riktigt och inte bara kort. Det blev dock bara denna på rätt länge innan jag gjorde tvåan och kom i gång på allvar. Även om jag än så länge scrappar i rätt liten skala. Hade vid detta tillfälle ännu inte fått min fotoprinter så jag tog ett kort som jag framkallat sen tidigare. Temat för LO´n är Elliots vackra blå ögon (han är ju den enda av våra barn som har blåa ögon), därav det blåa temat. Stjärnorna som sitter på fotot är en gul och en svart QC stjärna och den översta är klippt från stjärnpappret som jag sedan har limmat på en cirkel jag skurit ut från ett cardstock. Texten har jag skrivit på ett helt vanligt randigt papper. Klamrarna runt ELLIOT har jag skurit ut från cardstock för hand.

Kommentarer
Postat av: Helena

HURRA, för din första LO! Ja du behöver ju verkligen inte skämmas över din första LO, som en annan. Snacka om att lägga ribban högt :-) Kolla in din "Ludvig-LO" "Sunder av lycka" och se om du ser nåt gemensamt?



Puss // Heléna

2008-11-03 @ 13:33:05
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0