Du gör mig LYCKLIG!

Har faktiskt hunnit med en LO också :-). Blev dock inte super nöjd med den.....



Hade ju med denna bilden i Vilgots tröstalbum också, men kände att jag ville göra en LO med kortet också då jag tycker det är fint. Pappret köpte jag för rätt länge sen men har länge gått och pillat på det och velat använda det. Jag måste nog säga att jag tycker det är svårt att scrappa såna "färdiga" papper faktiskt. Man blir lite begränsad och det är svår att deckorera, det mesta försvinner lixom i mängden.

Ramen har jag klippt med mönstersax och chalkat och målat på med vit penna. Rubriken är calvin och Katie från QC, likaså taggen med text.

  

Jag har skurit ut några av fjärlilarna från pappret och satt på ramen och några av den har jag skurit loss lite grann för att få en tre-dimensionell känsla ... De små blommorna i plast är köpta från panduro.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker att den är fantastiskt fin! Kortet är ju så fint på er två! Visst är det härligt att scrappa kort som är så nyligen tagna, man har liksom en speciell känsla i kroppen. Fint med ramen och fjärilarna, känns lite bekant ;-) Jag gillar färgerna - pastelligt kombinerat med ordentligt oranget!



Scrappa på - jag älskar dina alster!



Nu ska jag kasta mig in i pysslets underbara värld!!!

2008-09-11 @ 10:29:04
URL: http://madebyhelena.blogg.se/
Postat av: Åsa

varför är du inte nöjd med denna LO??? Hallo den är ju jättefin.

Å vad jag längtar efter dig!

Kram Åsa

2008-09-11 @ 14:40:16
Postat av: Ninni

Var är din scrappade låda då???

2008-09-23 @ 22:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0