Piratkalas!

På söndag är det dags för Elliots efterlängtade piratkalas med hans klass....
I helgen fixade Elliot och jag inbjudningar till kalaset. Det blev ju inte något jätteavancerat direkt, men Elliot var nöjd. Han hade väl eg. bara ett krav och det var att det skulle vara död-skallar på dem, och det kunde jag ju fixa :-D


Piratkalas....

Död-skalle stämpeln tror jag är från Magnolia. Jag har embossat den i silver. KALAS stämplen är nog också från Magnolia.



Insidan

Insidan av kortet har jag gjort så det ska se ut som en skatt karta. Elliot fick skriva sitt namn på ALLA tolv korten.... han tyckte han hade gjort en otroligt jobb :-D.

Vi får hoppas det blir fint väder så vi kan hålla till i trädgården :-D

Kommentarer
Postat av: Ninni

Missade ju kortet, hade ju lite bråttom! Blir det pirat-tema rakt igenom kalaset? Jaha vad det det ni pysslade med härom dan du och Elliot. Ja, vilket jobb han gjorde ;-) Du med!

2008-09-11 @ 10:32:37
URL: http://madebyhelena.blogg.se/
Postat av: Åsa

Urhäftiga inbjudningskort måste jag säga.

Du är så pysslig. Och Elliot får också en del av mitt beröm för hans insats att skriva under de 12 korten.

Kram

2008-09-11 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0