Åka båt!



I går em så hade Ludvig och Elliot kompisar här och Wilma var hos en kompis och lekte, Vilgot fick hänga med storkillarna och leka så jag hade en bra stund för mig själv på em. Jag passade på att riva fram pysselgrejjorna och det resluterade i en mkt färsprakande LO med Vilgot och hans pappa som åker  båt till Koster i somras. Har gjort en LO tidigare men foton från samma tillfälle "Fiska krabba", har då använt samma blommiga papper, lite kul. får bli en sk dubbel-LO min första faktiskt.

Fick låna min vän Sandras cuttlebug nu när hon for till Sverige i två veckor. Så jag passade på att använda hennes alfabet till rubiken (som jag stansat ut i skummgummi). Hjärtana är också cuttlebug (fick Sandra av mig i födelsedagspresent :-D). Det blå pappret har jag embossat med Sandras cuttlebug.

 

kärlek till er alla
/MIlla

Kommentarer
Postat av: Helena

WOW Milla!



Jag är imponerad! Va kul att du fått till lite scrappingtid! Vilket jätte fint alster du skapat! Jätte fina färger och kul med många fotografier på en och samma. Sandra får gärna stanna i Sverige lite till va? ;-)



Kram

Helena

2009-03-04 @ 22:03:50
URL: http://madebyhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0