Wilmas egna kalas inbjudningar!

I vanlig ordning så är jag ute alldeles för sent i tid för att hinna pyssla fina inbjudnings kort till barnkalasen. Nu har jag en dotter som uppskattar hemmagjorda kalasinbjudningar väldigt mkt så det kändes trist att printa ut något från datorn. Wilma var pysselsugen så jag tog fram och förberedde så kunde hon själv göra inbjudnings korten.



Wilma är helt frälst i High school musical filmerna och jag hade dagen innan köpt present papper med just detta på. Så vad passade väl inte bättre....
Jag hade ett packe med färdig skurna kort som Wilma fick. Sen var det bara för Wilma att sätta sig och klippa ut motiven, vilket hon tyckte var jättekul. Hon hade ett himla sjå att välja vem av tjej kompisarna som skulle få vilket motiv bara. Jag har såna stämpel bokstäver från Fiskars som är sk clear stamps som man fäster på en plexi glas kloss och sen stämplar med. Det var perfekt för då kunde jag fixa det och sen var det bara för Wilma att stämpla. Sen har Wilma deckorerat korten med stämpel pennor (det ser ut som vanliga tusch pennor men när man tar av hatten så är det en liten mini stämpel) och sen använt såna rit-mallar (de är köpta från Tupper ware) och gjort mönster med tusch pennor.

Det var en minst sagt nöjd snart 8-årig tjej som traskade iväg till skolan med sina egenhändigt tillverkade inbjudnings kort i morse :)

kram Milla

Kommentarer
Postat av: Helena

Jösses vad duktig hon är Wilma. Inte behöver du scrappa några inbjudningar nåt mer, det klarar ju barnen utmärkt själv.



// Helena

2009-01-21 @ 00:08:45
URL: http://madebyhelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wilma vilka fina kort du har gjort! Hoppas att du får det roligt på ditt party!

Kram Åsa

2009-01-22 @ 11:29:19
Postat av: mia

vilka fina inbjudningskort.Stina ska oxå ha high school kalas så jag har köpt upp mig på diverse prylar med high school.kram mia

2009-01-24 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0